Batu Buah Pinggang Relief - Bagaimana Lulus Kidney Stone Cepat

Batu Buah Pinggang Relief - Bagaimana Lulus Kidney Stone Cepat

Jadi, anda sedang mencari untuk buah pinggang pelepasan batu dan anda telah menjumpai laman yang betul. Anda, bersama-sama dengan beribu-ribu orang lain, yang paling mungkin mengalami sakit batu karang dan minum air yang banyak tidak berfungsi untuk anda. Jangan risau kerana air bukan satu-satunya rawatan untuk batu karang.

Anda boleh mempelajari bagaimana untuk lulus batu karang cepat dengan pelbagai rawatan alternatif lain yang ditaburkan di seluruh internet. Walau bagaimanapun, anda perlu memastikan bahawa anda tidak mencuba hanya mana-mana ubat lama. Ia adalah penting untuk mencari ubat-ubat yang telah dikaji dan terbukti bekerja.

Dalam artikel ini, anda akan mempelajari asas-asas untuk rawatan alternatif kualiti dan cara terjamin untuk melegakan batu buah pinggang.

Lulus Kidney Stone Cepat

Beribu-ribu orang akan lulus batu karang mereka hari ini. Malah, anda mungkin telah berlalu batu atau dua pada tahun lalu dan tidak menyedarinya. Malangnya, semua batu-batu adalah berbeza dan ada yang lebih besar daripada yang lain.

Jika batu buah pinggang anda adalah 7 mm atau lebih besar, anda kemungkinan besar akan memerlukan lebih daripada air untuk membubarkan dan lulus. Dan kerana penyelidikan kesihatan semula jadi adalah pada masa yang semua tinggi, anda kemungkinan besar boleh lulus secara semulajadi tanpa pembedahan atau ada rawatan perubatan.

Biasanya, rawatan alternatif berkualiti adalah orang-orang yang menggunakan jumlah yang tinggi serat untuk mengepam buah pinggang dan jumlah yang tinggi asid untuk membubarkan batu-batu kalsium. Kerana hati tidak memainkan peranan dalam peraturan asid, ia adalah sangat mudah untuk membubarkan batu anda dengan ubat asid.

Mudah Kidney Stone Relief di Waktu

1. doktor anda memberitahu anda kebenaran apabila mereka mencadangkan minum air yang banyak. Malangnya, mereka selalunya tidak memberitahu anda berapa banyak dan apa jenis air yang anda perlu minum. Pastikan anda minum air suling. Lelaki perlu minum 120 auns air dan wanita perlu minum sekurang-kurangnya 90 auns.

2. remedi Paling berkesan menggunakan gentian untuk mengepam buah pinggang. Serat terbaik untuk mendapatkan serat larut air yang dalam semua buah-buahan dan sayur-sayuran. Anda harus cuba untuk mendapatkan sekurang-kurangnya 7 hidangan buah-buahan dan sayur-sayuran jika anda mengalami penyakit ini. Fiber akan mengepam buah pinggang sangat berkesan.

3. Anda juga mungkin ingin menambah asid fosforik atau asid sitrik. Kedua-dua asid telah ditunjukkan untuk membubarkan kalsium secara semulajadi. Kerana kebanyakan batu karang terdiri daripada kalsium, kedua-dua asid seolah-olah menjadi pilihan yang sah.

4. Satu ubat biji saderi telah juga buah pinggang yang berkesan membersihkan untuk urik batu karang asid. Kerana biji saderi telah ditunjukkan untuk menurunkan paras asid urik, ini masuk akal! Anda perlu menggunakan 1 sudu besar biji saderi dan rebus dengan 1 cawan air. Pastikan anda ketegangan sebelum minum. Wanita hamil tidak boleh menggunakan ubat ini.

5. Menjana peluh! Adakah anda tahu bahawa badan dan buah pinggang anda akan bekerja dengan lebih berkesan dengan sedikit senaman? Sendiri ingin peluh setiap hari dengan bersenam dengan berjalan kaki, berjoging, berbasikal atau berenang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar