Satu Penghayatan Rajan Sankaran, Genius Abad ke-20 di Homeopati

Satu Penghayatan Rajan Sankaran, Genius Abad ke-20 di Homeopati

Salah satu impian pendidikan kesihatan alternatif saya menjadi kenyataan apabila saya menghadiri seminar dua minggu di Goa, India. Rajan Sankaran, dibezakan homeopati India, bersama-sama dengan syarikat bersekutu homeopati beliau Jayesh Shaw kongsi sistem maju bagaimana untuk berhubung dengan pelanggan. 60 peserta telah menghadiri seminar ini khususnya dari Rusia, Perancis, United Kingdom, Belanda, Ireland dan Australia. Saya adalah satu-satunya peserta dari Amerika Syarikat di dalam kumpulan.

Sejak tahun 1980 Sankaran dan kumpulan Bombay beliau pakar homeopati telah mencipta taraf yang sederhana dalam pemahaman dan inovasi dengan amalan homeopati. Sankaran mengetuai kumpulan dan mengajar di seluruh dunia. Beliau juga telah mengarang lebih daripada 10 buah buku dan Wawasan Quest perisian komputer.

Dengan penambahan buku Sankaran, perisian, dan kelas saya telah menambah satu dimensi baru kepada amalan homeopati saya menggunakan proses terbukti untuk memilih ubat-ubatan yang bergema dengan isu-isu pelanggan.

Proses ini adalah untuk membimbing pelanggan ke tahap yang lebih mendalam tentang pengalaman yang membawa kepada sensasi dan tenaga. Oleh kerana tahap yang lebih mendalam pemilihan ubat menjadi lebih tepat.

Tahap pengalaman dan contoh
o 1. Nama Asma
o 2. Fakta Sukar untuk bernafas
o 3. Emosi Takut, gementar
o 4. Khayalan akan mati
o 5. Sensation Penyempitan dan sesak
o 6. Tenaga tangan dan isyarat badan
o 7. Ketujuh Tahap Sentuhan dengan kuasa yang lebih tinggi

Dalam moden penyakit ubat kimia sering dianggap berdasarkan nama penyakit sahaja. Rawatan menjadi lebih mendalam apabila perspektif kuantum ditambah. Ubat-ubat homeopati dihasilkan daripada mineral, tumbuhan, haiwan, atau aspek manusia alam. Pakar homeopati tidak menggunakan ubat-ubatan dalam amalan dan memilih ubat semula jadi yang boleh sering sepenuhnya menyembuhkan penyakit yang bersalah tanpa menggunakan ubat-ubatan atau campur tangan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar