Cara Berhenti Heartburn Hari Ini!

Cara Berhenti Heartburn Hari Ini!

Salah satu syarat yang paling menjengkelkan dan menyakitkan seseorang boleh mempunyai adalah pedih ulu hati yang teruk. Bagi sesetengah orang, ia adalah begitu buruk bahawa ia tidak kira apa yang mereka makan mereka masih mendapat pedih ulu hati. Kebanyakan orang-orang tidak pernah cuba mana-mana ubat semula jadi untuk membantu menyembuhkan masalah. Hari ini kita akan melihat beberapa cara pedih ulu hati boleh dihentikan melalui kaedah semula jadi.

Apa sebabnya?

Pedih ulu hati disebabkan oleh banyak perkara. Ia boleh menjadi makanan yang anda makan, ia boleh menjadi tekanan, atau ia boleh menjadi bahawa anda mempunyai masalah perut. Tetapi apa yang kebanyakan orang tidak tahu ialah pedih ulu hati yang jarang dari perut menghasilkan asid terlalu banyak. Ia adalah benar-benar sebaliknya.

Masalah sebenarnya biasanya kerana perut anda tidak mendapat asid mencukupi. Anda tidak boleh mencerna makanan tanpa asid di dalam perut anda. Asid dalam perut anda adalah apa yang rosak makanan anda untuk pencernaan.

Banyak ubat semula jadi yang boleh membantu menangani masalah perut anda tidak mendapat asid mencukupi.

Apple Cider Cuka

Apple cider cuka adalah contoh terbaik untuk memberikan perut anda lebih asid. Anda hanya boleh mengambil satu sudu teh atau dua selepas makan untuk membantu menjaga pedih ulu hati di teluk. Ia mungkin kelihatan ganjil pada mulanya, tetapi apabila anda melihat bagaimana ia berfungsi anda akan terkejut.

Slippery Elm

Anda boleh membuat teh keluar dari elm yang licin. Ia memberikan satu perasaan yang menenangkan sebenar kepada perut. Ia juga boleh membantu menyingkirkan toksin, mempercepatkan penghadaman, dan buang keadaan radang dalam perut.

Goldenseal

Ini merupakan satu lagi herba yang beberapa tahu tentang untuk merawat pedih ulu hati. Ia merangsang penghadaman dan membantu fungsi hati anda pada kadar yang lebih baik.

Ginger

Setahu herba pergi halia boleh menjadi yang terbaik untuk berurusan dengan pedih ulu hati. Ia adalah benar-benar timur untuk masuk ke dalam diet anda. Anda boleh menambah halia untuk makanan anda atau membuat teh halia lazat. Halia membantu dengan penghadaman dan ia akan memberikan perut anda beberapa orang-orang enzim yang diperlukan untuk berfungsi dengan betul.

Sudah tentu ada sesuatu yang lain untuk anda cuba sentiasa. Walau bagaimanapun, anda akan mendapati bahawa orang-orang herba dan ubat-ubatan untuk membantu mengarahkan ke jalan yang betul untuk mengakhiri kesakitan pedih ulu hati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar