Yis Asli Jangkitan Rawatan Itu Kerja!

Yis Asli Jangkitan Rawatan Itu Kerja!

Ramai wanita telah beralih kepada rawatan semula jadi untuk melawan gejala sukar jangkitan yis. Gatal-gatal berterusan dan pembakaran boleh menambah tekanan yang tidak diperlukan untuk hidup yang sudah tertekan. Keadaan kronik boleh memberi kesan sosial yang teruk sebagai wanita malu dengan menunaikan hodoh dan dihalang oleh persetubuhan yang menyakitkan.

Jika anda sedang mencari untuk rawatan jangkitan yis semulajadi yang selamat dan berkesan, berfikir tentang cuba salah satu daripada berikut:

- Yogurt: Pastikan anda menggunakan yogurt asli yang nyata. Ini adalah satu cadangan yang tidak kemas tetapi ia memberikan kelegaan hampir serta-merta. Ia boleh dilakukan dua cara yang berbeza. Yang pertama adalah untuk memohon yogurt plain langsung di dinding faraj. Yang kedua adalah untuk kot tampon dalam yogurt dan memasukkannya ke dalam faraj. Mana-mana yang anda pilih, pastikan anda menggunakan pad.



- Bawang putih: Satu ulas bawang putih unpeeled, ubat keajaiban super Alam Semula Jadi, boleh dimasukkan dalam faraj untuk beberapa jam pada satu masa. Ini boleh dilakukan dengan mudah dengan membalut cengkih dalam kain kasa dan mengikat dgn un-Wax benang gigi. Kemudian masukkan "supositori" memastikan membiarkan flos rebeh keluar untuk penyingkiran mudah.

- Apple Cider Vinegar: Campurkan beberapa sudu dalam air dan menggunakannya untuk membersihkan vagina. Apple cider cuka juga boleh dimakan. Ia berfungsi dengan mengimbangkan semula PH badan untuk melawan pembesaran Cadida. Candida albicans adalah punca utama untuk jangkitan yis.

Terdapat banyak lagi bahan-bahan yang boleh digunakan sebagai rawatan jangkitan yis semulajadi. Resepi mudah meletakkan bersama-sama untuk mewujudkan bantuan yang berkesan dan berkuasa dari gatal-gatal dan terbakar jangkitan yis. Sebaik sahaja anda mencari beberapa lebih daripada resepi berkesan anda akan bersenjata dengan pengetahuan untuk mengawal hidup anda sekali dan untuk semua.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar